تحولات لبنان و فلسطین

۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 246673
اخبار ویژ ه/لغو مجوز معدن جنجالی

مرتضی پاشایی درگذشت

فردا: مرتضی پاشایی خواننده جوان کشور که از چندی پیش به علت تشدید بیماری اش در بیمارستان بهمن بستری شده بود، درگذشت.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند جوان یکشنبه 25 آبان ساعت 9 صبح از مقابل تالار وحدت برگزار خواهد شد.

حمله بزرگ سایبری به رژیم صهیونیستی

 العالم: هکرهای گروه «ناشناس» یا «انانیمس» قرار است حمله سایبری گسترده‌ای را به سایتهای رژیم صهیونیستی انجام دهند. این حملات  قرار است در واکنش به بحرانهای به وجود آمده در سرزمین‌های اشغالی فلسطین پس از یورشهای مکرر شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی صورت بگیرد.

انتقال 2زندانی از تایلند

فارس: حسین کمالیان سفیر ایران در بانکوک از انتقال 2 زندانی ایران در تایلند به کشور برای سپری کردن دوران محکومیشان خبر داد.

تحریم مجدد علیه ایران

ایسنا: وزارت  خارجه انگلیس در اقدامی خصمانه با انتشار اطلاعیه‌ای از تحریم مجدد دانشگاه شریف، شرکت سورینت و بابک زنجانی خبر داد.

در زندان دوستان جدیدی پیداکرده‌ام!

جام: محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی گفت: من تازه در اوین دوستان جدید پیدا کرده ام.

خالی شدن حساب با پیامک!

فرارو: مأموران پلیس فتای استان فارس، فردی را که با استفاده از یک پیامک حساب شاکی را خالی کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

هزینه خانوار 2.5 میلیون تومان شد

مهر: نتیجه جدیدترین بررسی میدانی نمایندگان کارگری کشور از افزایش هزینه های یک خانوار 4 نفره کارگری در تابستان امسال به 2 میلیون و 550 هزار تومان حکایت دارد. پیشتر این رقم برای فصل بهار، 2 میلیون و 200 هزارتومان اعلام شده بود.

 پذیرایی از گردشگران در زندان قصر!

ایسنا: محمدرضا سعیدی، مدیر باغ موزه‌ قصر گفت: بیش از دو هزار متر مربع از فضای زندان قدیم قصر به هتل زندان و جاذبه گردشگری جدید در ایران تبدیل می‌شود. وی از این طرح به عنوان یک خلاقیت و نوآوری در ایجاد جاذبه‌های گردشگری یاد کرد.

لغو مجوز معدن جنجالی

جهان: پس از روشنگری چند ماهه رسانه ها، سرانجام مهدی کرباسیان مدیر عامل ایمیدرو از لغو مجوز واگذاری معدن به همسر یکی از مدیران دولتی با دستور وزیر صنعت خبرداد.

تأیید شهادت گروهبان «جمشید دانایی‌فر»

تسنیم: محمدرضا محسنی ثانی، رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت داخلی و سیاست خارجی مجلس، شهادت گروهبان «جمشید دانایی‌فر» یکی از مرزبانهای ربوده شده ایرانی را تأیید کرد.

عمده ترین دلیل خشکیدگی دریاچه

ایسنا: احمد فاخری فرد -عضو کمیته راهبردی ستاد احیای دریاچه ارومیه- گفت: تغییرات اقلیم در خشک شدن دریاچه ارومیه تأثیر گذار است، ولی عمده ترین دلیل خشک شدن دریاچه ارومیه انسانها هستند.

اظهارات فؤاد معصوم در باره ایران

فارس: فؤاد معصوم ، رئیس جمهور عراق در سفر به عربستان سعودی اعلام کرد عراق سیاست توسعه روابط با همه کشورها را در پیش گرفته است و روابط خوب عراق با ایران به ضرر عربستان یا دولتهای عربی نیست.

خبرنگاران قید وام مسکن رابزنند 

مشرق: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وام مسکن و بیمه خبرنگاران و روزنامه نگاران گفت: بار مالی وام مسکن سنگین است و امکان پرداخت آن وجود ندارد و وزارت ارشاد به رسانه هایی که بیمه خبرنگاران را به عهده گیرند، کمک خواهد کرد.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.